eylul02 yok ayda bir gitmiyorum normalde iki hafta da bir gidiyorum fakat en son gittiğimde yani yaklaşık iki hafta önce doktor ayda bir gel demişti seninde bebeğinde bir sıkıntısı yok gelişimi de tam istediğim gibi demişti ama karın ağrım olduğu için gitcem yarın