eylul02 bizde 17+3 olduk . Bende de karin ağrısı var çok korkuyorum bu ağrılardan ilk çocuğum olacak inşallah hayırlısıyla hâliyle panikliyorum biraz o yüzden yarın hastaneye gidecem inşallah. Doktor hiçbir sıkıntı yok dedi sadece aydan aya gel demisti ama ne olur ne olmaz gitmekte fayda var diyorum 🥰