Veda Allah sabır versin cok zor😞 Bende 11 haftalıkken kaybettim hem de yaşarken en son izlediğim de kolunu hareket ettirdi ve ben o gün kürtajımı oldum yaşarken ölmesi daha kötüydü vicdan azabı çekiyorum her gün Allah kimsenin basına vermesin 🤲🏻Şimdi tekrar nasip etti Rabbim insaAllah sağlıklı olur 🤲🏻