Çok üzüldüm Allah sabırlar versin. Bende bir sene önce bebeğimi 26 haftalık doğurmak zorunda kaldım enfeksiyon yükselmiş gebeliği sonlandıracağız dediler suni sancıyla doğurdum bebeğimi zorla benim yüzümden doğduğunda sesini bile duydum inanabiliyor musunuz 2gün dayanabildi küçüçük bedeni. Benim yüzümden doğmak zorunda kaldı yavrum. Unutulmuyor acısı Allah hiç kimselere yaşatmasın rahim ağzı yetmezliği tehşizi konuldu. Zaten tüp bebekti ikizdi 13.haftada birinin kalbi durmuştu diğerine tutunmuştuk oda nasip olmadı. 6ay sonra tekrar nasip oldu tüp bebek şimdi 33haftalığız hamdolsun sürekli yatıyorum dikişliyim ama o korkular geçmiyo bitmiyor aynısını yaşama korkusu içimde hala çok korkuyorum ilmek ilmek bu günlere geldik inşallah sağlıkla kavuşuruz sizede rabbim tekrar nasip etsin sabırlar versin gerçekten çok zor doğum yapıp eve bomboş dönmek sizi öyle iyi anlıyorum ki anlatamam geçecek ama Rabbimin izniyle geçecek..