Brcadn benim de oğlum 3 yaşına girecek 2. Ye hamileyim 14+1 oğlumu haziran doğum yapmıştım yaz olduğu için rahattı şimdi kışa geliyo evimiz sobalı nasıl yaparım nasıl ederim kafama takılıyo üşütür hasta olur mu yaz bebeği bence rahattı ama kış bebeği de öyle olur mu şüphede yim 🙄