Feyme ilaydarabiaoz merhaba canim tahmini benim de Ekim olacak allahin izniyle 13+1 olduk çok şükür 12 haftalikken gittim test yapıldı ama sormadım ben cinsiyet doktor söylemedi önümüzdeki ay gine gidicem o sira 16 haftalık olurum o zaman soracağım
Ahishali Ebru_ylmz önce ultrasonda ense ve burun kemigine bakılıyor sonra da kan veriyorsun bir tüp o kadar kuzum
Ahishali ilaydarabiaoz valla ben yaradana sığınıyorum kendimi hiçbir şeye adapte etmiyorum isterse normal gelsin isterse sezeryenle doğsun kısmet herşey
hanimhanimcik elhamdüllah iyiyiz bulantılarımız hariç bende 13+4 🥰 bende cinsiyeti daha bilmiyorum bu ayın sonunda öğrenecem inşallah ama hissettiğim erkek
Mom54544 ilaydarabiaoz Ekim başı bizimde nasipse Ekim’de aşk başka bende hem eşimin doğum günü hem bebisimizin gelişi olacak nasip olursa inşallah 💕 hiç bı belirtim yok halen ve düşünüyorum ben hamile değilim bence yanlışlık var diye 😂 15 haftalık falaniz taramamızı yaptırdık 2 hafta önce taramada kız olabilir dedi net olmamakla birlikte bu hafta değil diğer hafta kontrole gideceğiz inşallah ozaman görürüz ☺️
prensimibeklerkenn ilaydarabiaoz bende 11+3 haftalık gebeyim geçen çarşamba gittim doktorumuz tahminde bulundu bn sormadan söyledi 😊 yavrum zamanında gelirse 27 Ekim doğum olarak görünüyor sağlıkla gelsinler 🥰❤️
Cemre17- 15 haftalığım, ikili taramada erkeğe benziyor dedi bu hafta gittiğimde kesin erkek değişmez artık dedi ilk bebeğim kız hayırlısı olsun hepimiz için 🙏🏻
Defnem0106 Benimde henüz göstermedi ayın 21inde kontrol var kesin belli olur dedi doktorum inşallah bakalim. 14+2olduk çok şükür
Ballimiz Brc_mert bende 11+3 üm bizimki de 27 Ekim dedi de sezeryan olacağı için 17 Ekim gibi duruyor
Brc_mert Ballimiz ben tam doğum tarihini bilmiyorum açıkcası bu gebelik takvimlerimden baktığım bunlar inşallah vaktinde sağlıkla kucağımıza alırız 🌸
Deletedmom23234 ilaydarabiaoz Evet doğru bazı bebekler nazlı çıkıyor göstermiyor kendilerini. 19 haftalık hamileyim hala bilmiyorum cinsiyeti 🤭