LimonCocuk Zehra1993_ ense ve burun kemiği için detaylı baktıktan sonra, “cinsiyet de oluşmuş annesi duymak ister misiniz” dedi dr ve kızınız olacak dedi.. oğlumu da aynı dr’da aynı haftada öğrenmiştim.. ama degisedebilir hayırlısı ve sağlıklısı olsun inşallah 🍋
perilice123 ilaydarabiaoz merhaba biz tam 12 haftalık olduk. 11+0da fetal dna (nift test)yaptırdık. Bugün sonucu geldi cinsiyetini öğrendik. Erkek olacakmış.☺️ Ama daha ultrasonda göremedik.
Zehra1993_ LimonCocuk yarın bende gideceğim 11+1 olucaz bakalım bizede bilgi verecek mi cinsiyet ile ilgili
LimonCocuk Zehra1993_ tahmini de olsa soyler diye düşünüyorum hayirli ve saglikli evlatlar olsunlar insallah🍋
mavili123 12+1 ekim sonu gibi gözüküyor doğum hayırlısı inşallah, bu hafta ikili test yaptıracağız inşallah doğru bir şekilde cinsiyetini de öğrenebiliriz. Çok heyecanlı ya 🙈
Ayzetuka LimonCocuk Yasa ne güzel erken diyorlar bu haftaları ama ben de çok merak ediyorum 🤭 sizinki de hayırlı olsun mesajları gördüm kızmış adı ne olacak 😍
Brcadn Ben de 12+2 bugün ikili tarama yaptırdık haftaya sonucu alcam inşallah tahmin yapabilir misiniz cinsiyet için bir şey söylemedi :( https://resimyukle.link/i/zfRCA
LimonCocuk Ayzetuka teşekkür ederim🍋 düşündüğüm bir isim yoktu ama eski bir isim koymayı cok isterim.. Ayse, zeynep, fatma, hatice, meryem vb gibi🍋oğlumun adi da Ali🍋