13+1 olduk doktor ikili taramada kız gibi ama kesin değil dedi 25inde tekrar gidicez umarım net bir şekilde gösterir kendini hayırlısıyla sağlıkla alalım da kucağımıza bakalım Ekim 15-16 diyorlar doğum için ilk hamileligim fazlaca korkuyorum doğumdan açıkçası 🤦🤦