BlueButterfly ilaydarabiaoz 12 haftaligiz 25 ekim görünüyor bakalım değişir herşey 🙂 bu hafta cuma 2li taramamiz var heyecanliyiz👼🧿
Asyaayaz1 ilaydarabiaoz o zaman gösterir cnm muaneye girmeden önce bir çikolata ve vişne suyu için benim uyanınca gösterdi
ilaydarabiaoz Dilekcnkn inş kuzum benim de doktorum diğer kontrolde kesin söylerim dedi ama. Ben ikili için başka hastaneye gideceğim 19 nisanda bakalım ❤️
Dilekcnkn ilaydarabiaoz Ben yaptırmadım ya sadece ultrasonla baktırdım çok şükür gayet iyiydi inşallah sende aynı sonucu alırsın ☺️
Mom726272 ilaydarabiaoz daha erken ya ilk hamileliğimde oğlumun cinsiyeti 26 haftalıkken öğrendim hep bacakları kapalı oldu
Minikmucizemizzzzz Bizde 13 haftalık olduk bugün miniğimle🤰🏻12+3 te gittim doktoruma kendini göstermedi çok hareketli dedi 😂😂çok merak ediyorum 🤭
ilaydarabiaoz Minikmucizemizzzzz ay aynı bizimki ilk gittim arkası dönük 9mda gittim arkası dönüldü geri döndü bı sefer bacağını kapattı göstermedi 🥺
Minikmucizemizzzzz ilaydarabiaoz kız mı ki aceba kendini göstermiyor ben ultrason resminde erkeğe benzettim ama kısmet tabi ikiside evladım😂😂
hilal8689 ilaydarabiaoz benimde eylül sonu ekim başı 14+1iz. İkili teste gidince perinatolog erkeğe benziyor dedi. Kendi doktorum kız dedi. Belirsiz durumdayız kısacası.
snevacimm Bızde bugub 12+4 🙏 cuma gttk hastaneye ıkılı test verdk cınsıyetı kız gbı duruyo ama bı ay sonra daha net konusurz dedı 🥰 once saglıklı olalm bebişimizle ınsaAllah gerısı onemlı degl 🙏♥️😘
hilal8689 snevacimm orada da ultrason baktıkları için ultrasona bakarken söyledi. İki test için kandan önce ultrasonda burun kemiği ve ense kalınlığına bakılıyor.
LimonCocuk 11+5′teyiz.. muhtemel doğum tarihi 26 ekim görünüyor..yarın kontrol var bakalım cinsiyet öğrenebilecek miyim🤔 ilkim erkek 💙 ve onu 11+3te öğrenmiştim..
Cansusuem ilaydarabiaoz 14 ekim görünüyor benim de 🥰 13+5 iz biz de. Geçen hafta ikili taramam yapıldı. Henüz cinsel organları bu hafta oluşmaz genital tüberkül açısına göre yorum yapılır %60 erkek diyorum ama bir şey gördüğüm için değil dedi. Şansıma bacak arasından kordon geçiyordu. Pek yanılmam gibi ama bir sonraki randevuda net söylerim dedi doktorum