glcncbn DenizAlpinannesii Bende tam ilk gebeliğimde öyle diyordum. Eşimi işe gönderirken kapıda suyum geldi. Hemen hastaneye gittik akşam doğdu. 39+4 😁
DenizAlpinannesii glcncbn sağlıkla büyüsün insallah Allahım bana da nasip etsin 😂 her gece acaba doğuracak mıyım diye düşünmekten uyuyamıyorum 😂
DenizAlpinannesii 3441K bende yok korku çünkü o kadar zor hamilelik geçirdim ki artık doğumda bütün acıların birleşimiyle final yapcam diyorum sonra oğlumu kucağımda hayal ediyorum ve acılarım geçiyor insallah gerçekte de öyle olur 😂
3441K DenizAlpinannesii hayir benimki en zoru olmalı kabul etmiyorum😂😂 9 aydır bulanti cekiyorum doğurcam hâlâ çekiyorum😂😂🤦♀️
DenizAlpinannesii 3441K ah o lanetli bulantılar 🤦♀️ Bende 4. Ayda bitti şükür ama yerini mide yanmasına bıraktı 😂 Allahım hepimize kolay doğumlar nasip etsin insallah 🙏☺️
Vuslat23 DenizAlpinannesii ıyı bırseyde normal dogumu desteklemesı fakat herkes yapamıyo işte bırde 3 gun uzun süreç yazık :( ben 38+ 4 üm ısrarla normal ıstıyorum bebek çok iri olmadan doğayım dıye sezeryan bnde ıstemıyom zorunlu olnazsa
DenizAlpinannesii Vuslat23 bende gerekli olmadıkça sezeryan düşünmem ama bi yandan da diyorum uyutsunlar beni uyandığımda bebeğim kucağımda olsun 😂 tabi aylarca ameliyat ağrısı çekmek var o ayrı konu
Vuslat23 DenizAlpinannesii dün gece nişanım geldı nst ve alt muayene aldılar tık yok , sımdı yıne gıtcem yatıs verıp alttan uyarı verılecekkı normal doğayım ıns yormaz gelır keçi oğum , hala hoc göstermedı yuzunu💙😂😅
Eliz34 DenizAlpinannesii o bekleme süreci hergün arayıp doğurdun mu var mı Bi sancılar diye sorup strese sokanlar gecen yıl aynısını yaşamıştım oğlumda 40+5 te doğmuştu daha beklemeyi kesmiştim sonlara doğru 😄😄
DenizAlpinannesii Eliz34 gerçekten öyle bir de milletin daha doğuramadın mı diye baskı yapması iyice strese sokuyor sanki elimizde de doğuramıyoruz 😂