DenizAlpinannesii eskiler hep oğlan çocuğu geç, kız çocuğu erken gelir derlermiş ama ben hangi kız çocuğu ile ilgili başlığa girsem hep 40. Haftada falan doğduklarını okuyor şaşırıyorum. Oğlan çocuklarının da 37-38.haftalarda geldiğini okuyorum. Devir değişmiş sanki😇 Benim de kız 36 haftalığız bakalım ne zaman gelecek ben çok bekletsin istemiyorum ama hayırlısı 🙈 Merdiven inip çıkın, bol bol yürüyüş yapıp hareket edin, squat yapmakta önemli, perine masajı ile açılmanızı kolaylaştırabilirsiniz, cinsel ilişkide öneren var, hurma yiyin mutlaka günde 4-5 adet sağlıkla gelsinler inşallah ✨🙏🏼