Yaya hiç kötü düşünmeyin doktorunuz mutlaka bir problem olsa size söylerdi. Başlarda ağrılarım oldu ama ince insanlarda daha çok ağrı ve çatlak oluyormuş çünkü genişleme yapıyor kanallar açılıyor ama şiddetli ağrılar değil sızı gibi olmaması sorun olduğunu göstermez belki de çok dayanıklısınızdır. Göğüs hassasiyetiniz ilk zamanlarda bulantınız varsa sorun yoktur☺️ Gönlünüzü ferah tutun minik hisseder