Gulbenpoti Merhaba, 17 hafta 4 günlük hamileyim kızım olacak 🎉🎉🥰 var mı benim gibiler gelin heyecanımızı paylaşalım.
Busraaa__ Gulbenpoti Ben 18 hafta oldum ne zaman sorsam doktor söylemiyor bu cihaz eski net bisey belli olmaz diyor hep 😁tahminde yapmiyor iki ayri Dr gitmistm 3 hafta sonra ozele gidicem inşallah 🌸
Gulbenpoti BlueMoon siz bize bilgi verin yahu tecrübeli annesiniz. Hala hareketlerini hissetmiyorum. Nasıl bir şey? Ağrı gibi mi kasılma gibi mi oluyor? Ne hissetmek gerekiyor onu da bilmiyorum 😁
Gulbenpoti Busraaa__ geç bile kalmışsın ben özele gidiyorum doktorum 14.haftada belli olur demişti hatta bir arkadaşım 11.haftada öğrendi. Doktorlar kendilerini garantiye alıyorlardır
BlueMoon Gulbenpoti bnm bile 3. Olmasına rağmen kalp atışı gibi bi iki tik hissediyorum bazen de bisey kayar gibi daha ben bile tam hissetmedim ilk bebekte da az hisseeilirilk se eğer bide anne nin vücuda göre değişir tabi bn 56 kiloyum su an 52 ile kaldım
Yaya Gulbenpoti etrafimdaki hamileler belinde kasik bolgesinde agri oldugunu soyluyor.benim hic agrim yok hamile diyilmiwim gibi.acaba sizde yawadinizmi boyle bi agri.yoksa bende bi sorunmu var.1.hamileliyimi kayb etdimde cok korkuyorum