Pamugunannesi1 Biz de de öyleydi oğlum da bir türlü karar veremedik onun beğendiğini ben beğenmiyordum benim beğendiğimi o beğenmiyordu çocuk doğdu daha halen isim yoktu ortalıkta en son nüfusa gideceğimiz gün karar verdik 😅😅 şimdi 10+2 hamileyim şimdiden düşünmeye başladım 😅😅