icedearth Pamugunannesi1 aden koyacaktım oğluma ben de fakat aden yemende bir şehrin adıymış adn cenneti olarak okuduysanız adn adnan olarak geçiyormuş dipnot geçeyim. Asil arel pamir çok güzel egemen de gayet güzel eşinizle isimleri puanlayın toplam puanı en yüksek olanı koyun 😁
Pamugunannesi1 icedearth Burdaki çarkta gördüm cennet bahçesi yazıyordu ismi 🌸 Anket yapıcam hangisine oy gelirse o olucak benim beğendiğime geliyormuş bi de çıldırır 🤣🤣🤣🤣
baby_mama Siz biz misiniz acaba 😄😄 ben de Yiğit istiyorum, ortadaki ğ’ye takıldı istemiyor 🤦🏼♀️ e ne olsun diyorum cevap yok. Böyle böyle neredeyse 30 olduk bakalım hala beklemedeyiz..
Pamugunannesi1 [silindi] Ömer ablamın çocuğunun ismi, Ali de diğer ablamın çocuğunun ismi saydığınız bir çok isim sülale de dolu 🤣
MomHero2 Pamugunannesi1 benim kızımın adı doğduktan bir gün sonra konuldu 😀 eşimle bir türlü ortak noktada olamadık en son ikimizin dediği de oldu. Şu an ki hamileliğimde öyle olmaz inşallah 🙏🏻
Gamzeoztrk Pamugunannesi1 Pamugunannesi1 bizde aynı şekilde aylarca düşündük sonunda benim dediğim oldu ve Karan Aras olacak inşallah 🙏🐣
Pamugunannesi1 Misto Ben buna müsade etmem eşimde beğenmedi zaten ben doğuruyorum herkes fikrini söylüyor 😒
Misto Pamugunannesi1 ben eşim istedi ilk bebeğimiz neolursa olsun ben koyucam diye kırmadım ikinciyede ben koyucam karışmıycaksın ozaman dedim karısmıyor suan istedigini koy diyor oda beni kırmıyor anlaşıp gidiyoruz yani. ikinizde inada bindirmeyin bi orta yolu bulun derim ben😏
TazeAnnee6767 Bir oglusumuzn olacağını öğrendik ve ben zamnndan beri erkk olursa babann ismini koymak isterim diyordum tâbi yinede kararlıyım ben ama eşim istemiyor 😀 farklı bir isim arayışında bnde bir seçenek daha sundum tabi asil ata diye nasıl sizce kızlar 😀
MomHero2 Pamugunannesi1 inşallah şimdi karar aldık erkek olursa babası kız olursa ben koyacağım diye 😂 henüz belli değil ama ben kız hissediyorum 🤭😉
Pamugunannesi1 Eylosssss Evet çok hoş kuzum ama genel de iki isimin birisi kullanıyor o yüzden tek isim seçme taraftarıyım
Ozgeeeayaz Pamugunannesi1 Aynı sorun bizdede vardı. Ben kararımı bora dan yana kullandım bora olucak. Kapısüsü herşeyi yapıldı🙈😂ilk oğlum da Ayaz fikir olsun size