Pamugunannesi1 33+4 de biz olduk..
artık ben saldım gitti yani 😂😂
Evlenmeden önce hep Kızımızın ismi Yağmur oğlumuzunki Yağız olsun diyorduk… kızımız oldu ismi Yağmur ama eşim oyun bozanlık yapıyor 😬😬 Şimdi oğlumuzun ismi hala belli değil..
Batuhan, Çağatay, Rüzgar seçeneklerimiz arasındaydı en son Göktuğ olacak galiba 🤷🏻♀️