İki isim koyanlar (biri annenin, biri babanın beğendiği), hangisiyle sesleneceğine nasıl karar veriyor? Sizin seçtiğiniz isimle seslenmeye nasıl ikna ediyorsunuz? İsim seçiminde ikna olmayan erkek, o ismi kullanırken itiraz etmiyor mu?
forumda bu fikri benimseyen çok gördüm, anlamadığım için soruyorum, yanlış anlaşılmasın. Biz henüz isim koymaktan bile korkuyoruz.