Zumrairmak iri mi onunla ilgili yorum yapamıcam ama benim bebeğim iriydi suyum geldi hastanede 4300 görünüyordu ilkti açılmam 4cm di ama normal yapamadım çünkü iri olduğu için kanala inemedi çatım falanda normaldi aslında ama iri olduğu için sezaryen oldum 🤷🏽♀️ Doğum kilosu da 3900 dü