Sadu44 ilkcan64 merhaba ben bunu birkaç kişide daha gördümmerak ettim madem sezeryan olacak daha bekleyemiyorlar mı dr lar acaba yada beklerse sıkıntı mı oluyormus? benimde bebek iri karar veremiyor drlar o yüzden soruyorum
ilkcan64 Sadu44 canım bebeğin yeri kalmadığı için bebek riske girebilir zehirlenme yaşabilir bende o yüzden fazla bekletme taraftarı değilim doktorum
BilgehanRdvn Zumrairmak kamu coknseverim süt iciyoeum ama düzenli değil işte zaten bu aydan sonra kilo alıyor