Zumrairmak kg konularına pek yorum yazmam ama sizin kafanızda canlansın diye yazıyorum , biz bu hafta gittik 34+4 de 2450 haftasıyla uyumlu demişti doktorum sizinki iri görünüyor evet ultrason da şaşma payı da oluyor öyle düşünün ,sağlıklı gelsin de sezeryan normal fark etmez ,doktorunuza danışın en iyisini o bilir yine 😊