Zumrairmak Yaa kızlar 35 haftamda bebeğin kilosu 3 200 su şuan 38 deyiz daha gitmedim hastaneye sizce kilosundan dolayı sezaryan olurmuyum🥺
ecembugra53 Zumrairmak canım o hiç bekli olmuyor 😊 bende 3500 dogurdum ama rahşm açmadı annem ablamı normal doğurdu 4 kiloydu 😂😂
smyye_kdr Zumrairmak bizde 36 dayken 3450 ydik doktorum ozaman dan icin normal demişti salı günü gitcez bakalım ne diycek ben 4 kilo olmuştur diye tahmin ediyorum suan 38 iz baya agırlastım cünkü harekt etmekte zorlanıyorum
YuvarlanamayanPandaa Zumrairmak ulturasonda 4 ü geçiyordy bebeğim doğdu 3300 o yüzden ukturasondaki kıloya güvenme
Gizem957 Denizyildizii biri diyo asıl son haftalarda kilo alınıyo siz alınmıyo diyonuz bu bebekler kilo yı ne zaman alıyo 😂
esraizmirli Zumrairmak iri bence benim bebeğimde 37de 3530 grdı ona doktorum iri diyordu az önce muayeneden geldim 38 haftalığım bebeğim 4 kg ne açılmam var ne sancım ne de bebek kanalda doktorum perşembe gel tekrar bakalım dedi ama sanırım sezeryan olacak benimki
melikeyldrm_54 Zumrairmak benimde bebeğim iri 35+2yim 3 kilodan fazla. Doktorum bakalım normal olcakmı zorlayabilir dedi ben zaten normal istemiyordum sezaryen günü aldım
Ezezez melikeyldrm_54 bende aynı durumdayım 37 haftalıkken 3600 dü. Salı günü 38 haftalık olacağız doktorum iri normal doğum zor olur dedi ama cok kararsız kaldım sezeryanmı olsam
ecembugra53 Zumrairmak bilmiyom ki canımmbenim ki de 3800 doğar dedi 3500 doğdu canımmh belli olmuyor ondan dedim 😊
Sermec27 Zumrairmak canım doguma daha 5 hafta var 40 haftayı tamamlasa hwr hafta en az 200 gr alsa 4.400 civarı olur zor olur normal dogum gebelik şekeri var mı canım
aannepandaa Zumrairmak bana doktorum 38.haftada 3650 demişti. 38+6 da perşembe doğum yaptım. 3150 gr normal doğurdum.. 😁😁
aannepandaa Zumrairmak doktorum çatı muayenesinde 4 kiloya kadar doğurursun çatın gayet iyi dedi. Normal doğurdum.
aannepandaa Zumrairmak kesinliklee.. ben çok kolay doğurdum. En çok sancıda zorlandım. 3 cm den fazla ilerlemedi. Suni sancı epidural herşeyi denedik. Bi ara yerde sürünüyordum. Doğum koçum olmasa çoktan sezeryana dönmüştüm. Sağolsun çok destek oldu.