Gamzeoztrk benim gittiğim devlet hastanesinde doğum anına kadar eşiniz yanınızda kalabilir dedi ebe, doğum olurken kalmasını pek önermiyoruz kan kesi vs alışık olmadıkları durumlar olduğu için etkilenebilirler dedi. Ama hemen doğum odasının önünde bekleme alanı var, burda bekler bebek doğunca da gelir dedi.
Her nst de bir sürü soru soruyorum, çok ilgileniyorlar hiç ters davranmadılar.
En son gittiğimde de doğum odalarını gezdim, hepsi tek kişilik, sancınla girdiğin odadan bebeğinle çıkıyorsun, eskisi gibi ayrı ayrı sancı odası doğumhane falan değil