Gamzeoztrk bence özel veya devlet değil mesele, allah iyi merhametli insanlarla karşılaşırsın.
Ben ilk doğumumu araştırma hastanesinde yaptım, açıkçası benim için kötü bir tecrübeydi ama şimdi yine devlet hastanesine gidiyorum.
Küçük bir ilçede, doktor ebeler çalışanlar çok ilgili, doğum yapan herkes de çok memnun.
Büyük şehirlerde devlet hastanelerini önermiyorlar ama küçük bir yerdeyseniz olabilir aslında.
Kaç haftalık hamilesiniz