Ben ilk doğumumu özel hastane yaptım ama tam bir rezillikti psikolojimi bozdular. Doğum yaptım kızımı emzirmeyi bilmiyorum hemşireyi çağırdım dedim sütüm yok herhalde napalım nasıl emzireyim beni bunun için mi aradnız yok çağırdınız şok geçirdim. Özelde olsa devlette olsa önemli olan doktorun hemşirenin ebenin iyisine denk gelmek