Gamzeoztrk ben 38 haftalığım. Bu zamana kadar kontrollerimi hep devlette yaptım. Doktorumu çok seviyordum ama devlette eşin doğuma katılması yok. Tek kişilik oda yok. Tuvalettler ortak. O yüzden 37. Haftamda özel klinik doktoruna başladım. Konforlu bir doğum için şartlarınız elveriyorsa özeli tercih edebilirsiniz. Ama hastaneden hastaneye de fark var. Mesela şehir hastaneleri şu an daha konforlu