Kubbb Bsmlh akşamı dediğiniz gibi yapıyorum bakalım kaç olacak 15 dk sürse yemek yani 45 dk yapmak gerekiyor dimi 🥰
Bsmlh Kubbb mesela cnm akşam yemeklerın geç olmayacak 19 da aclık ölç 19:05 ilk lokma attın ya 20:05 ölc ilk lokmadan snr 1 saat yemegın 15 dk sürmesi sorun değil
Bsmlh Kubbb benım yemek su sekılde cnm fikir olsun sana 09 kahvaltı 11:30 ara öğün 14 öğlen yemegi 16:30 ara öğün 19 akşam yemegı 21:30 ara öğün 9 da ölçüyorum 09:05 ilk lokma attım ya 10:05 tokluk ölcüyorum
ggizem0110 Bsmlh 3 ara öğün cok iyi bana 2 ara ögün vermisti sonrada gidemedm aslnda verdikleri diyetten hic doymuyorum🙈
Rat Bsmlh benimde şekerim sınırda çıkmıştı. Akşam 2. Saat tokluk şekerim 145 , 135 genelde bu değerlerde çıkıyor. Birde benim içinde fikir oldu. Doktorum diyetisyene yönlendirmedi. Şekerli herşeyi epey azaltmamı dikkat etmemi istedi sadece. Ben anca 11-12 de kahvaltı yapıyorum 2-3 gibi ara öğün oda artık yarım meyve yada yogurt yiyorum sonra 6-7 akşam yemeği ve 9 gibi kuruyemiş- meyve- süt üçlüsünden biri bu kadarzgeç uyandığım için 2 öğün olmuş oluyor benim sorun olur mu acaba bir Bilgin varmı bu konuda.
Bsmlh Kubbb cok iyi cnm 1.saat bu degılmı 2.saat daha düşük gelir ama yediklerin diyetisyen verdı dımı kafana göre yemedın 🙈
Kubbb Bsmlh evet cmm 1 saat diyetisyen verdi yok 🥰 bide bisey sorcam dün bn açlık öncesi kan verdim ilaç içtim 1 saat sonra kan verdim 1 saat sonra tekrar verdim verme şeklim doğru dimi 😅
Bsmlh ggizem0110 benım her hafta degısıyor cnm sekerıme göre yoksa yermez bebek büyüyor bide hep bebek beslenıyor
MucizeAnnesii Rat bende iki öğün iki ara besleniyorum . İyi gidiyor şekerim . Doktorum bir zararı olmaz . Aralar arası uzun olmasın dedi .
Bsmlh Rat canım en iyi 6 öğün benek büyüdükçe beslenecek bu haftalarda sorun yok ama ilerde düzene koy
MucizeAnnesii Kubbb canım ölçüm yanlış . Sabah aç ölç . Sonra ağzına lokma attıktan 1 saat sonra tekrar ölç . En net sonuç öyle olur .
ggizem0110 Bsmlh canım ya bebegi beslicek önerecegin bişeler var mı ben diyetisyene gidemedm bi turlu