Tuba04 Düşüncenize saygı duyuyorum ama gezemeyeceğim, üzülüyorum demeniz beni üzdü açıkçası. Bende evlendikten 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Borçlarım vardı üstelik herkes geçiminide düşünüyor. Ama bebek, evlat bu bereketiyle gelir. Bebeğinizle geçirdiğiniz tatiller daha anlamlı, daha güzel geçer buna eminim. Bu söylediğinizi de hatırlayınca sizde üzüleceksiniz eminim 🌼🤲🏻Bunada şükür diyin ♥️