Tuba04 benimde hemen oldu ilk zamanlar çok üzüldüm dedim hem gezemedik hemde nasıl bakicam diye hatta ağladım kaç kere, şuan 7 aylık ve ilk aylar öyle düşündugum için çok pişmanım o kadar bağladı ki kendine her hareketi kımıl kımıl herşeyim oldu, iyiki olmuş diyorum onunla hayaller kuruyorum hep şunu yaparız böyle yaparız gibi seninde ilk aylarinsa bence diğer aylar degisicek düşüncelerin ve tam tersi ona bişey olsa naparim diye bile düşüneceksin