Bende neredeyse iki sene yapmamayı düşünüyordum. Ama bu koronada iki sene evden başka yerde geçemicekti, sonrasında bide gezme için yıllar geçse yaş ilerlicekti. O yüzden hemen olması dhaa mantıklı geldi. Hatta keşke biraz daha erken olsaydı diyorum. Bence şöyle düşün hayat normale dönene kadar çocuğunda gezdirmelik seviyeye gelicek. Bence bu güzel bişi 🤗