Fulyabaykan biz öğrenir öğrenmez kız kardeşim bebek arabasını almıştı 🤭ilk teyze oluşu dayanamıyordu teyzem anne yanı sepet beşiğini aldı şimdi 26+4 olduk çok şükür babası odasını aldı bazalı tercih ettik kız kardeşim ablam arkadaşım var kardeşim dedim o bir sürü kıyafet aldılar ben de bir sürü tulum hırka yelek pantolon ördüm hatta benim çok zor bir hamileliğim geçiyor eşimin tarafı bunlar yüzünden o kadar olumsuz konuştular ki moralimi hep bozdular bebeğe bir şey olursa bunlar ne olacak falan filan diye bende 1 tane ile kalmayacağız sonuçta yaşımız genç bir daha olur dedim çok şükür kızımda herşeye Rağmen tutunuyor bakalım birde erkenden gelmezse bizden iyisi yok ❤️🕊️