Fulyabaykan Valla cinsiyeti öğrenmeden önce de başladım ben😂 Zaten erkeğe mavi, kıza pembe diye almayı sevmediğim için hep unisex renkler tercih etmiştim. Şimdi de 27 haftalık olduk valla iyi ki yapmışım diyorum. Bir e bebeğe gitmemiz 500-600den aşağı düşmüyor. Her şey çok pahalı. Ufak ufak başlayın bence indirim kovalayın en mantıklısı☺️ Ben bebeğimin odasını falan da bitirdim şükür bir şeyi kalmadı sadece düzenleme, yıkama, ütüleme, temizlik. Onu da nasipse 30-31den sonra ağırlaşmadan daha fazla başlayacağım.☺️🐣