Sltann Mrymonek dün Migros’ta 1 lt unibaby 15 tl düşmüştü ben 2 tane aldım alacaksanız eğer indirim varken alın kaldırın
idiloska uykusuz1parol ben de 28′im biraz daha alacağım şeyler var, bir kısmı ablamda o yıkayacak bir kısmı bende, 2 hafta sonra filan yıkarım herhalde.
archmom uykusuz1parol ben minoris aldım canım . Çok temiz içerikli denedim de kokusu yumusaklıgı harika . Kimyasal içermeyen bir ürün . Ben 33. Haftamdayım erken oldugunu düşündüğüm için haftaya tüm yıkamaları yapacagım . Simdiye kadar sadece çarşaflarını yıkadım 🙏🏻🥰ağırlaşmadım henüz sen agırlasacagını düşünüyorsan bu işin erkeni geçi yok bence 🙏🏻
uykusuz1parol archmom Valla benim eller acayip uyusmaya basladi ayakta birqz fazla kaldigimda sancilar giriyor karnima bu yuzden kararsiz kaliyorum bende acaba sonra daha da kotu olur muyum diye
miskokulum1 uykusuz1parol aynen benim de ellerim çok uyuşuyor, uyutmuyor tuttuğum şeyi düşürür oldu.gebelik şekerim var. 32+4 teyim pazartesi kontrolüm var. Sizin Dr. Herhangi bişey dedi mi bununla ilgili?
archmom uykusuz1parol o zaman hiç risk alma canım yıka ütüle koy . Gelip yapacak kimsende yoksa gerek yok zorlanmaya 🙏🏻
ilkannelikkk uykusuz1parol duru granülle yıkadım ama makinede kalıntı bırakıyo sanırım uni baby sıvı deterjan alıcam
Yardima uykusuz1parol Bende 28 hastalığım baby me sıvı deterjan aldim cpk iyi olduğunu çevremden biliyorum
Ayse3695 uykusuz1parol dalinin içinde katkı maddeleri var bende 25.haftadayım artık yıkayıp hazır edim dıyorum ama katkı maddesi olmayan deterjan bulamadım daha
ATC uykusuz1parol e bebek in baby me mavi kapaklı deterjanını kullanıyorum 26 aylık oğluma 2.ye de ondan alıcam çok kullanışlı 5-6 ay gidiyor hemde kokusu hafif ağır degil alerjik bebeğim bi kere ütüsüz giysin hemen kaşınıyor döküntü oluyor ona bile iyi geliyor bende 29.hafta da başladım 32 Fe bitirdim çantamı falan hazırladım 35 de doğurdum zaten
_aysun_ İncia kesinlikle önerim sıvı kalıntı bırakmıyor lekeleri çok iyi çıkarıyor ve en önemli çok temiz içerikli araştırmanızı tavsiye ederim ben çok araştırdım ve en çok içime sinen marka bu oldu 😊