Tdm29 uykusuz1parol ben 33 haftama yeni girdim daha yıkamadim etiketleriyle oyle duruyor bnece biraz daha bekle geri tekrardan kirlenebilir birde dalinin sivi deterjani ve yumusaticisini onerdiler bana onlar daha guzel oluyormus yeni dogan vucuduna uygunmus parfumsuz olani
Busramom54 Dalin içerik olarak temiz değil denildiği için tercih etmedim. Sabun kullanmak istemedim. Green clean ve incia pahalı geldi açıkçası. Ben de uni baby aldım mavi kapaklı olanından. Bakalım memnun kalırım inşallah.