uykusuz1parol Kızlar kıyafetlerini yıkamayı düşünüyorum bugün ya da yarın ama erken mi olur 28 haftalığız birde deterjan olarak dalin toz deterjan almayı düşündüm sizin de önerileriniz varsa alabilirim
prenses_annesii2603 uykusuz1parol Dalin içeriği temiz değil oneripmiyor ben üni baby kullanıyorum memnunum ve kıyafetleri yıkanan için erken canım eğer erken doğum yoksa 35 .haftada yapabilirsin ben 35.haftamda yıkayıp utuleyip bavulumu hazırladım
Portakalgeliyor uykusuz1parol Merhaba :) https://ibb.co/0VJXLFm Duru granul aldım bir önceki soruda da bebek bezi sormuşsun bunlar benim tercihim görsele ek olarak 2 paket 1 numara 2 paket 3 numara daha aldım granul makıne tıkıyor dusuncesı su ile çözelti yapabilirsin :) sirke de yumuşatıcı gibi kullan :)
Gokcecelik Bence dalın kullanmayın içeriği çok temiz değil biraz pahalı ama ben sanırım green clean tercih edicem
uykusuz1parol prenses_annesii2603 Detaylıda 30 dan sonrası için doktor olabilir dedi ama bilmiyorum nasıl olur
uykusuz1parol Portakalgeliyor teşekkür ederim 🥰🥰Artık sona dogru yaklaşıyoruz ya kafamdqki sorular bitmiyor 😀😀
uykusuz1parol Neseli5 İnşallah memnun kalirsin benim hangisine baksam aklım ona gidiyor kafam karışıyor 😀
Neseli5 uykusuz1parol bakalım canım, annemde bizim zamanımızda hacı şakir kullanmış belki onuda denerim sonra 😃
Ftm_08_61 Kızlar kaynanam diyorki kir sabunu al kalıp onunla yıka en doğalı 😃annemde ona katılıyor oysaki ben herşeyini dalin aldım şampuan ıslak mendil bebe yağı. Sizce saçma bir fikrini beni buna inandırdılar 😃
uykusuz1parol Neseli5 Aynen o da vardi deterjanlar arasında ama burdaki yazilardada denk gelemedim o deterjana