39+1 haftayim dün cati muayenesi oldum nişanım geldi ara ara geliyor hala kaşık ve bel ağrısı var başka yok bekliyorum hayırlısıyla doğurmak istiyorum bende oğlum olcak kızımda 40+3 te doğurdum okadar beklemesini hiç istemiyorum birde ev şuan çok Kalaba oğluşum doğsada rahatlasam