Hilalibrahimkartalms16 tabikide çocuk dönmezse herhengi bi risk olursa mecburen sezeryan olcaz ama hiç risk yok çocukta döndüyse benim tercihim normal doğum canım tatlıdır ama genede onu isterim hiç doğum yapmamş gibi oluyosun sezeryanı oluyosun diyolar ama iğnelerin tesiri gittikten sonrası kötü diyenler çok oldu