Tubagacal ben de uni baby mavi olandan aldım
Tubagacal le chat markası cok güzel
Tubagacal ben granül baby me aldım, sivenonun da sıvısını aldım tamamen dogal ıcerik 👍🏻
Tubagacal baby me aldım kullandım gayet memnunum ama 1 saatlik programda 30 derecede yıkadım