Granül sabunu çamaşır makinenize dökmeden ayrı bi kapta sulandırıp öyle kullanmanız lazım. Yoksa hem kıyafetlerde kalıntı bırakıyor ki bunu bebek kıyafetlerinde istemeyiz hem makineye zarar veriyor. Yumuşatıcı kullanmanızı önermem dogal içerikli bile olsa bebeğinizin kendi kokusu bütün kokulara bedel. Ben siveno sıvı dogal çamaşır sabununu aldım. Instgramda mühendisinoglu neyi öneriyor diye baktığımda bu marka karşıma çıktı.. kokusu çok hoşuma gitti zaten konsantre bi ürün 5-6 kiloya 1 kapak öneriliyor.. tercihiniz doğal olandan olsun :)