Meltemmkbs ilknur-34 valla bende az yiyordum ama bir kaç haftadır bende yedim ama normal olarak 3 öğün arada bir ara öğün yapıyorum beni biraz karbonhidrat düşündürüyor
ilknur-34 Meltemmkbs Tabiki dikkat etmende fayda var ölçülü ara ögün tarzında yemekler yemelisiniz sandivç bol meyve sebze o valla kızartmaları bile gömüyordu
Sermec27 Meltemmkbs mutlaka seker testi ver canım Allah korusun şekerib varsa diyete sıkı bir şekilde uyman lazım bazen diyette yetmiyor insülin veriyorlar ihmal etme
Meltemmkbs Sermec27 haklısın canım yok onu zaten kesin veririm hiç bişey den kaçmıyorum iyi olsunlar da
Meltemmkbs Melikesvm ileride de olduğunda daha mı erken doğum yapıcaz acaba ilerde olması da kötü mü yani ne güzel beslenmiş diyoruz ama bişey çıkmasın yanşallah
Kbraelif_15 Meltemmkbs Canım o konudada benim doktorum bebek 3 hafta önde diye 3 hafta erken doğum yapıcan diye bişey yok ne sen nede ben ona müdahale edemeyiz bebek erken gelmek isterse erken gelir yerini sever haftasını bike geçirir o tamamen bebeğe bağlı erken doğurucam diye düşünme dedi
Aiteh Meltemmkbs benimde 2hafta 4 gün onde ve bebegin kafa çapi biraz buyuk normal dogum icin. Henuz kesin bi karar verilmedi. Doktorum ekmegi mutlaka birak dedi. Diyet ekmegi aldim sadce sabahlari 1 ince dilm yiyorum. Baska bi doktora da sordum oda şeker tatli karbohidrat hepsini kes dedi. Saglikli beslenmeye calisiyorum mercimek corbasi filan yiyorum ekmeksiz. Haslama patates yiyorum yine. Kizartmalardan kacinmaya calisiyorum.
mmek_2014 İlk oglum 3 hafta ikinci oglum 2 hafta önden gitti hep. Hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür. Sadece ikiside iri bebekti 😊
Meltemmkbs mmek_2014 benim gibi minyon birinden de iri bebek bakalım nasıl olacak hayırlısı olsun inşallah biz de de bişey çıkmaz 🙏🏻 Rabbim tüm bebekleri korusun
Eeliff_ Meltemmkbs benim kafası üç hafta karın çevresi iki hafta önde şeker yükleme hepsini yaptık bişey çıkmadı genetiktir o halde dedi doktorum
Meltemmkbs Eeliff_ canım biliyor musun aynılarını söyledi bana bugün kafa 3 hafta karın 2 hafta ileride dedi inşallah şekeri de vereyim de rahatlayım ya
Sterre İlk oğlumda 3 hafta ileride gidiyordu. Kendim de 40 a yakın kilo aldım🙈Şekerle hiç alakası yoktu. Oğlum şu an 5 yaşında 7-8, 8-9 yaş kıyafetleri giyiyor😅 Hem boy hem kilo %98 presentldaydı hep, sanırım bununla alakalı bir durum.
Meltemmkbs Sterre umarım öyledir ya bizim de iri bebek olduğun da sadece normal doğumda biraz sıkıntı yasarım oda önemli değil sezaryen olsun
mmek_2014 Meltemmkbs valla benimde boyum uzun ama aşırı zayıftım o zamanlar. İlk oglum 4050gr dogdu. Herkes sen nasıl 4 kiloluk çocuk dogurdun dedi 😅 şekeriniz yoksa sıkıntı olmaz merak etmeyin 😊 Rabbin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Eeliff_ Meltemmkbs yaa yoktur Allahın izniyle bişey kötü düşünmeyin ben çok korkmuştum gerçi hala da biraz korkuyorum ama kötü bişey değilmiş bebeğin sadece gelişimi önde ve güzelmiş öyle koca kafa bişey de olmayacakmış milim oynarmış sadece doğum şeklini etkiler dedi hani bi kadın 40 haftalık doğum yaptığında 40 haftalık doğurur ama seninkinin kafası 43 hafta gibi bişey olur demişti önce kafa çıkması gerektiği için zorlanmalar olabilir diye konuştu doktorum ama ilerleyen zamanlarda eşitlenen varmış bizimki böyle gider gibi eşim tarafı genetik kafaları biraz daha iri😅
Oznuuuurrrr Meltemmkbs canı bende 14 haftalık gebeyim, oğluşum 15+1 çıktı yani biz de 1 hafta önden gidiyoruz. Ama doktor sorun olmadığını söyledi. Son adet tarihinden eminsin demi 3 hfta baya fazla gibi sanki
Hulyapoyraz Meltemmkbs bnmde 3 hafta onden gidiyor açlık sekerim yüksekti 3ayin ortalamasına bakıldı normal şeker yuklemeside yaptirmistim 25.haftada sekerim yoktu suan 33 haftalık perinatoloji takip ediyor 2 haftada bir gidiyorum açlık tokluk şeker baktirin mutlaka 3ayin ortalamasında hersey çıkıyor endokrin perinatoloji ortak takipliyim
Meltemmkbs Hulyapoyraz belki benim de açlık şekerim yüksek olabilir daha önce hiç baktırmadım yani herhangi bir sorunla da karşılaşmadım ama baktırmakta Fayda var diyet mi yapıyorsun peki canım ekstra
Hulyapoyraz Meltemmkbs evt endokrin diyetisyene yönlendirdi bn 8 kilo aldim toplamda 2ana ogun bir ara öğün yapiyorsun cok yanlis oldugunu soyledi diyetisyen ama açlık hissetmiyorum sorun orda simdi 3 ana ogun 3 ara öğün oldu hergun açlık tokluk şeker bakiyorum suan hersey normal e döndü cok sukur