Meltemmkbs öyleyse olabilir ama endişe etme bundan sonra seker çıkmasa bile dikkat et bende seker çıkmadı bebeğim hep ilerdeydi her gitmeme seker testi yapıldı ama yok son aylar suyum arttı artık sebepsiz yere ama ben hala şekerim olduğunu düşünüyorum dediği gibi bende 26 dan sonra karbonhidrati kaçırmıştim,senin gibi gebelikten önce hayatımda hiç seker yoktu ama gebelikten aşırı tatlı isteği oluştu şuan erken doğum riskim var dinlenerek bir kaç haftada daha geçirmeye çalışıyorum