Meltemmkbs bebegin kilosunun onde olmasi sadece normal doguma sorun ola bilir sizde galiba sezeryan istiyorsunuz. Eger sezeryan istiyorsaniz kilosunun onde olmasi sorun degil.ben 4 kilo dogmusum ama 54 den daha fazla kilolu olmadim hic bir zaman simdi hamileyim 7 kilo aldim sadece şekerim yok ama bendede onde 2 hafta 4 gun. Baya buyuk kilo 40 haftaya kadar dursa rahat 4 kiloyu gecer 100 de 100 . Ama suan diet yapiyorum doktorumun tavsiyesi uzere.10 gun sonra tekrari kontrol var bakalim ne kadar onde olucak