Tuu66laaaayyy55 tabi doktorunuza sorun sizde ama ben sormadan oncede biliyordum sorun olmadığını. Bununla ilgili gerek turkce gerek yabanci bir suru doktor gorusu okumustum ve ogrendigim kadariyla şöyle; evet kimyasal bir urun kullaniyoruz fakat sac boyalarinin icindeki kimyasal urun kisinin basindan girip bebeğe ulasacak yoğunlukta asla degil ilk 12 hafta ise kokudan dolayi onerilmiyormus. Ben yurtdisinda yaşıyorum doktora sordugumda birazda boyle garip bakti bana ‘ne diyorsun kardesim bu soru mu’ der gibi 😂 tabiki onermek adina soylemiyorum kesinlikle her annenin kendi seçimi, kendi doğrusu ama burada asla oyle bir sey yok :)