deryakadri Tuu66laaaayyy55 12+4 gebeyim sarıyım komple diplere bi parmak bırakıp yaptırıyordum ama yaptırmicsm 40′ım bitene kadar risk almak istemiyorum doktora sordum önermiyorum dedi
fatmacos Tuu66laaaayyy55 ilk defa boyattım Bi cesaret le ve sarı ama tek renk değil röfle mi diyolar ne ondan 😅😅😅 ama eşim bayıldı şimdi 4 aylığım kapalıyım doğum yapınca eşim boyat derse belki şimdi ki rengi daha ni güzel oldu 😊😊😊
kubraaaaaaaaaa Tuu66laaaayyy55 3. Aydan sonra bir zararı olmadığını söylüyor doktorlar bende 3. Aydan sonra boyatmıştım 😊
Cigdemss Tuu66laaaayyy55 bende 7 ayı bitiriyorum çok fenalar . Ama boyatacağım son ayda. Çğnkü doğumdan sonra emzirme olacak. O zaman daha zor olabilir diye düşünüyorum