Bayan kuaförüyüm yıllardır sarıyım kimse dip boyamın geldiğini bile görmemiştir ama 7 aydır boyatmadığım için psikolojimi bozmuş durumdayım şeytan yokluyor ama sabrediyorum şunun şurasında 2 ayım kaldı bebişim için az daha sabredicem ve doğumdan sonra boyuyacağım 😂 hatta tepeden tırnağa Bi bakıma gireceğim 😂