CigdemSenol Daceeyes Amin Allah razı olsun 🤲 Ben 3500 e yapmıştım ama yılbaşından sonra biraz daha gelmis sanırım.
Kedisever3535 SK-Annesi benim merak ettiğim haftasonu sancim oldu diyelim kendi doktorum mu geliyor nöbetçi dr mu doğum yaptırıyor ege şehirde merak ediyorum cvplar miisiniz
Sevdes Kedisever3535 ben Gülhan hanıma gidiyorum. Özellikle sordum çünkü benimki hemen hemen tam kurban bayramı haftalarına denk geliyor. Bayramda olsa hafta sonu da olsa sıkıntı yok ben burdayım hep dedi geliyorum
SK-Annesi Kedisever3535 Ben haftaiçi doğum yapmıştım, doktorumda oradaydı. O yüzden hiç bir bilgim yok. Ama 2 bebeğimde durum nasıl olur bilmiyorum.
Daceeyes SK-Annesi bende 6 sene önce minegül hanımda doğum yapmştm aynen bnada şimdi fiyatları yüksek geldi o yüzden yeni doktor arayışındaym
SK-Annesi Daceeyes ege şehir hastanesinde dilay hanm içinde çok iyi diyolar. Doğum fiyatı 4500 tl. Ama ben 2 kez Gülhan hanma gittim. Bundan sonrası için dilay hanıma gidicem tam 21+0 günlüğüz kızımla şuan
Kedisever3535 Sevdes evet benimde öyle olabilir temmuz sonu ağustos başı doğum inşallah. Bende aygün hanıma gidiyorum kendisi iyi ama 2 dk bakıyor bebeğe tmm o kadar. Normali böyle midir ilk hamileliğim onu da bilmiyorum ama
Tdof26 2kuzu1annee valla hepimiz aynıyız asla saatinde giremiyorum ne diye randevu alıyoruz ozaman anlamadım 🤷🏻♀️ Doğumda böyle olmaz inşallah diyorum çünkü çok az kaldı 😆
2kuzu1annee Tdof26 Pek bir umudum yok ama insaAllah başladık bir kere bu hastaneye mecbur devam edeceğiz.38 haftalık olmasaydım direk hastane değiştirme taraftarıydım ben
Tdof26 2kuzu1annee bende bugüne kadar çok baktım değiştirmeyi düşündüm ama nedense değiştiremedim yani bilmiyorum neden nasip artık kaldık burda 🤷🏻♀️
2kuzu1annee Kedisever3535 benim dktorumunda bakması 2 dakikayı geçmiyor bende merak ediyorum normali bumu yoksa biz ilk bebeğimiz olduğu için doyamiyormuyuz bakmaya
Sevdes Kedisever3535 2kuzu1annee valla ben Gülhan hanıma gidiyorum işte bayağ bakıyor ultrasonda hatta bize anlatıyo gosteriyo falan bakın bu eli parmakları, şuan eli ağzında aa bakın şimdi ağzını açtı falan die eşime bile gösterio
DuruMom Kedisever3535 bende aygün hanıma gidiyorum ama dediğiniz gibi hiç 2 dakika sürmüyor doktorumdan çok çokk memnunum biz her girdiğimizde en az yarım saat kalıyoruz odada bebeğimizin herşeyine detaylıca bakıyor ellerini parmaklarını yüzünü yakalamaya çalışıyor hatta _
Kedisever3535 2kuzu1annee belkide canim ama ben bunu başka doktorlara sormuştum hani ayrıntılı zaten göremiyor boy kilo suyuna bakıyor yeterli demişti ama bilemedim sanki özel değil hemen 2 dk sonra bitiyo