2kuzu1annee İzmir’de Ege şehir hastanesinde doğum yapıp memnun kalanlar var mı acaba?hangi doktora görünüyorsunuz ?
gulin-35 2kuzu1annee pısman olursun ımkanın varsa degıstır altı ay once orda tup mıde amelkyatı oldum yegenım saglıkcı o vardı yanımda refakatcı allhtan yoksa rezıl olmustum serum bıtıyo bakmıyorlar cagırıyosun gelmıyorlar
CigdemSenol 2kuzu1annee Bem dogum yaptım xanom 4 ay önce cok memnun kaldım. Hem personel hem hastaneden. Riskli gebeydim. Hiçbir de beni kabul etmedi. Perinatolojiye gittim araştırma hastanesine beni hep bebegin ölür diye korkuttular. Sonra Ümran hanımla tanıştım. Çok kolay bi doğum geçirdim. Tavsiye ederim.
Burnes Fidoss dılay hanıma bende gidiyorum memnunum ama doğum yapan var mı çok merak edıyorum öneri üzerine gidiyorum dılay hanıma
Susamtanem2 Brc35 merhaba doğum yaptınız mı acaba nasıl geçti Dr unuz kimdi müsaitseniz detaylı bilgi paylasir misiniz doğum ücreti nedir ve fotoğraf çekimi var mı
Brc35 gulin-35 serum bitince hemen gelmezler zaten. Ama ihtiyacınız varken gelmiyorlarsa ilginç. Kadın doğumda 8 hasta odası var kalabalık değil insallah böyle problem yaşamayız
SK-Annesi gulin-35 sizin amelyat olduğunuz bölümle, şuan üstünde konuşulan bölüm farklı., branş çok farklı, özen ilgi alaka da farklı bence. Kiii yanınızdaki refakatçinizın mesleğini bildikleri içinde mesafeli durmuş olabilirler,
CigdemSenol Daceeyes Amin Allah razı olsun 🤲 Ben 3500 e yapmıştım ama yılbaşından sonra biraz daha gelmis sanırım.
gulin-35 Brc35 umarım yasamazsınız serum bıtınce haber verdık yıne de gelmedıler yegenım cıkardı hep bıtenlerı
SK-Annesi 2kuzu1annee 8 ay 16 günlk kızım. Çok güzel bir doğum yaptım. minegül hanmdı doktorum ama şuan orda değil, kendi muayenesini açtı bayraklı da. Ucreti çok yüksek. 2 bebeğime de hamileyim 19+5 günlk. Şimdi de 2 kez özel ege şehr hastanesinde Gülhan hanıma gittm ama doktor değişikliği yapıp Dilay hnm a geçmeyi düşünüyorum. Zaten dilay hnm, minegül hanmın yerine geldi.
Kedisever3535 SK-Annesi benim merak ettiğim haftasonu sancim oldu diyelim kendi doktorum mu geliyor nöbetçi dr mu doğum yaptırıyor ege şehirde merak ediyorum cvplar miisiniz
Daceeyes SK-Annesi bende 6 sene önce minegül hanımda doğum yapmştm aynen bnada şimdi fiyatları yüksek geldi o yüzden yeni doktor arayışındaym
gulin-35 SK-Annesi bılmıyorum onunla alakalı mı ama ne olursa olsun onların ılgılenmesı gerekıyordu asagıdakı arkadasa da yazdım yenı dogan yogun bakımları bıle yetersız oldugu ıcın gozdeye gonderıyorlar bebeklerı refakatcı olan yegenımde gozde de calısıyor
Bbebegimibeklerken Brc35 Ali beyden memnun kaldınız mı bende doktor araştırıyorum onu düşünüyordum kaç gündür
gulin-35 Brc35 bızde orası yenı hastane falan dıye guvendık gıttık dısardandı doktorum da zaten karsısındakı gozde hastanesınde calısıyor yegenım suan orda dogan sıkıntılı bebeklerı bıle karsıda kı kucucuk yere gonderıyorlar yenı dogan yogun bakımları yetersız dıye
2kuzu1annee Benimde nasip olursa doğum ege şehir hastanesinde olacak doktorum Ümran hanım memnunum doktorumdan ama muayeneye gittiğim zaman hiçbir zaman muayene saatinde içeriye almıyorlar 10daki randevuyu 11 11 buçuk gibi alıyorlar o yüzden aklımda soru işareti kaldı acaba doğumda da böyle aksilikler olur mu diye sormak istedim
Tdof26 2kuzu1annee valla hepimiz aynıyız asla saatinde giremiyorum ne diye randevu alıyoruz ozaman anlamadım 🤷🏻♀️ Doğumda böyle olmaz inşallah diyorum çünkü çok az kaldı 😆