Sibeelkrc Tugcekrc canım benim yüksek çıktı sağlık ocağında ki testte. Sonra özel e gittim kontrole tekrar test istediler. O testte normal çıktı. Tekrar bi test daha yaptırın bence
Tugcekrc meraklianne1 Normal de böyle şeyleri çok takmam ama konu bebek olunca kötü oldum bian. Çok sağol canım rahatladı içim 🍃
Tugcekrc bebisim-_00 Bebeğin zekası etkilenir filan denilince hiç bilmediğim duymadığım bişeydi ister istemez tedirgin oldum. Allah herkese şifasını versin inşallah
bebisim-_00 Tugcekrc hayır eğer ki ilacı kullanmazsanız zekası etkileniyor mus hastalık çıktıysa düzenli kullanıyorsunuz sıkıntı olmuyor amin Allah sağlıklı evlat versin hepimize 💞
Tugcekrc Kubrakorkut şuan 11 haftalık 3.25 çıkmış çarşamba günü gidicem doktora henüz ilaç kullanmadım
Kubrakorkut Tugcekrc İlaç yazar düzenli kullanır siniz düşer endişe etmeyin bise olmaz Allah’ın izniyle
lentil meraklianne1 benmde ailede herkeste var ama gebelikte çıktı test yaptırınca. Benm doktor 50 mg verdi sizinde ilk ayda düşük mü verdi
Tugcekrc lentil henüz ilaç vermedi çarşamba günü belli olucak canım kendi doktorun dahiliyeye yönlendirdi
meraklianne1 lentil 25 le başladı ilk ay yarıya düşmüştü sonra 4 gün 25 3 gün 50 kullandım 4 te kaldı değerim dahiliyeye yönlendirdi direk 100 verdi haşimato hastasıymışım bende gebelikte öğrendim annemde vardı ama şuana kısmetmiş hastalığımı öğrenmek🥶🥶
lentil meraklianne1 aynen bende de öğrenmek bu zamana kısmetmiş. Bende endokrine gittim işte ama artık özele gdecek gücüm kalmadı dahiliyeye gdeceğim artık
lentil meraklianne1 7.95 ti ama antikorum çok yüksek çıktı bakalm işte nasıl olacak. Doktor antikordan dolayı korktu
Zeynepppp34 Tugcekrc bende troid hastasıyım yıllardır , ilk gebeliğimi öğrendiğimde 11 di değerim ilaçla normale döndü
meraklianne1 lentil aaa bende usg girdim boğazımdan filan kesinlikle dahiliyeyle devam et bence çünkü hemen teşhis koyup düşürüyolar
RabiaDenis Tugcekrc ya benim siddetli bas ağırım oldu ama hiç bi doktor bakmadi şırnakdayim şart görevi dolayısıyla saglik ocağına gitsem baktıra bilirmiyim