Tugcekrc Bende 25 mg kullanıyorum aile hekiminde de düzenli baktiriyordum ilaçlarımı da düzenli alıyordum benimde aynı sizinki gibi bir değere yükseldi sonra aile hekimi doktoru doktorunla görüş ilacın dozunu yükseltsin dedi bende bir türlü fırsat bulup gidememistim doktoruma 1 ay geçmiş yaptirdigim tahliller öyle gösterdim bana bir daha tahlil ver dedi bu sefer de normale dönmüştü bende anlamadım ama bu hamilelikten kaynaklı sanırım yükselmesi düşmesi ama bir sorun olmuyor ilacın dozu yükseltiliyor sadece o kadar sonradan da düzene giriyor