NAZ2333 Tugcekrc uzulme canm ilacini duzenli ictin mi 2 ila 3 hafta icinde dusuyo benim 2.67ydi 3hafta icinde 1.76ya dustu zaren gebelikte 2nin altinda istiyolar degeri
Kubrakorkut Tugcekrc İlaç yazar düzenli kullanır siniz düşer endişe etmeyin bise olmaz Allah’ın izniyle
Happy-41 Tugcekrc bende hasimato tiridi hastasiyim yıllardır ilaç kullanıyorum canınızı sıkmayın iyi bir endokrin doktoru araştırın birde her ay tahlil yaptırıp kontrole gitmek gerekiyor TSH,t3,T4,antitpo falan bakılıyor ona göre ilaç dozu ayarlıyor doktor
Asanmerve Tugcekrc benimde troidim var malesef 24 haftalığım sürekli ilaç dozunu yükseltiyoruz biraz düşüyor tekrar yükseliyor malesef 125 mg lık ilaç kullanıyorum dozunu yine yükseltecez malesef ama tek fayda gördüğüm dereotu inanılmaz değerler o kadar hızlı normale dönüyor ki sabah akşam tüketiyorum haftaya tekrar tahlil verecem herkese tavsiye ederim
Ayseucn Tugcekrc ben de çok üzülmüştüm ilaç kullanıyorum ama hem kadın doğum doktorum hem dahiliye uzmanım hiç kaygılanma bebeğe zararlı değil ilaç kullanmazsan daha çok zararı var dediler iyi hissediyorum psikolojik olarak tek derdimiz bu olsun ne edelim
Happy-41 Tugcekrc endokrin daha detaylı inceliyor tiroid hastalığının asıl doktoru endokrin ben çok araştırdım ,malasef dahiliye beni oyaladı ne olduğunu bile anlayamadı bana tiroid ilacını bıraktırdı başta subokut tiroidiymisim meğer sonra hasimatoya çevirdi 😒
Senaaa1 Kızlar bende tirot ilacı kullanıyorum ilk zamanlar yüksekti tam düzene girdi derken şimdide epey düşüşte acaba kan ilacı(demir) tetikliyor olabilir mi çünkü trotla ilacıyla vitamin ve demir ilacını biraz arayı açarak yutulması gerekiyormuş ben aç karnına hem trot ilacını içiyodm hmde 1saat sonra kan ilacını sizce bu düşürmüş olabilir mi ? 25lik ilaçta kullanıyorum
lentil Senaaa1 tiroid ve demir hapı arasında 4 saat olmalı diye biliyorm. Doktorunuz söylemedi mi hatta hapı verirken eczacı bile uyarıyor bu konuda
07-02-2019 Benimde sadece folıkasit ıcıyordum git gide dusuyor tsh degerım endokrıne gıdıcem bakalım. Bı zarari oluyor mu dusuk oluncada bileniniz war mı acaba?
MinikTospa Tugcekrc Hiç üzülmeyin bende de gebeliğe bağlı tiroit çıktı ve anca 7. Ayımda 2 nin altına yani olması gereken değere düştü. İlacınızı düzenli ve aksatmadan için. Bebeğinizi bu şekilde koruyabilirsiniz
Senaaa1 lentil aralıklı içiyordum ama 4 saat değildi tabi bu. Sanırım tetikledi ve olması gerekenden çok fazla düştü tiriotlarım