Birsen2906 Cangulsen bende adetimi den beş gün önce çift çizgi ve beta 20 ile öğrendim 3 gün sonra kan verdim 144 olmuştu pazartesi kese için gidicem bakalim sata göre 5 haftalık tam
_hazel_ Yenibirannee Aynı şeyi şuan ben yaşıyorum zaman nasıl geçecek geçince beklediğim sesi duyabilicek miyim kafamda bi sürü şey var ister istemez biiznillah afiyetle alırız kucağımıza 🤲🏻
Msd26 Cangulsen suan için hamilesin ama cok yeni folik asit kullanmıyorsan başla hatta. Biraz bekle keseyi görmek için git sürekli kan vermek bana biraz saçma geliyor tabi hepatit toxoplazma hemgram tahlilleri yapılmadıysa yaptır onlarıda
Tazeeanneee Cangulsen bendede aynısı oldu canım gözün aydın hamilesin ama iki üç gün sonra tekrar kan ver derim nolur nolmaz
Bfduam nurkse evet iki kat normal tabi. Ne belirtilerin vardı bu kadar erken test yapma gereği duydun?
nurkse Bfduam doktorum da iğnenin 12.günü test yapmamı söyledi. Silik çizgi çıktı bende 13.günü kan verdim
nurkse Cemilegoker 😅 Ayyy bunu diyen kaçıncı kişisin bilmiyorum ki yarın tekrar mı versem kan merak ediyorum. Ya da bekliyeyimde çarşamba perşembe felan mı verim